חדשות

סוף לטפסים: אפליקציה חדשנית להחלפת משמרות בין אחים ואחיות

שת"פ בין HIT מכון טכנולוגי חולון והמרכז הרפואי איכילוב-ת"א הוביל לפיתוח יישומון להעברת משמרת בקרב אחים ואחיות במחלקות האשפוז במטרה להבטיח את שמירת הרצף הטיפולי

אחיות משתמשות בטאבלט. אילוסטרציה

שיתוף פעולה בין הנהלת הסיעוד של המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב והמעבדה הרב תחומית לאינפורמטיקה רפואית (HEAL) במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, ב- HIT מכון טכנולוגי חולון, הניב פיתוח אפליקציה ייעודית שתאפשר לאחים ולאחיות להעביר את פרטי המשמרת למשמרת הבאה באופן שלם, בטוח ויעיל לשמירת הרצף הטיפולי.

כיום מתבצעת העברת המידע בעל פה, או באמצעות מחשב הנישא על גבי עגלה וכן באמצעות רישום ידני על גבי פתקים/טפסים. באמצעות האפליקציה הייעודית ניתן יהיה להעביר את כל המידע הדרוש באמצעות טאבלטים, ללא צורך ברישום ידני.

ד"ר תומס קרפטי, מנהל המעבדה הרב תחומית HEAL, מסר: "חשיבות פיתוח זה היא בראש ובראשונה בייעול העברת ושיתוף הנתונים בהעברת משמרת, אולם לא זו בלבד שהאפליקציה תעביר ותשתף את נתוני המטופלים בקרב האחיות בדרגים השונים, אלא גם תסייע לקבץ ולהציג נתונים תפעוליים נוספים החשובים לקבלת תמונה כוללת בדרגים הניהוליים של הנהלת הסיעוד ובית החולים".

נורית אזר, סגנית מנהלת הסיעוד, תחום איכות ובטיחות ב"איכילוב", מסרה: "העברת משמרת בה המידע הרלוונטי מונגש לאחות המופקדת ולאחראית המשמרת תאפשר שמירה על רצף טיפולי בטוח ואיכותי למטופלים ותסייע במניעת אירועים חריגים. שיתוף הפעולה בין הנהלת הסיעוד והמחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה ב-HIT מהווה פריצת דרך למימוש חזון זה. האפיון נעשה בשיתוף עם אחיות אחראיות ממחלקות שונות במרכז הרפואי".

נושאים קשורים:  החלפת משמרות,  אפליקציה,  רצף טיפולי,  מערך הסיעוד,  איכילוב,  HIT חולון,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
24.01.2022, 19:38

אחדי שכבר יותר מ20 שנה הטכנולוגיה קיימת באולם המודרני סוף סוף הגיע גם פה. שאילת השאילות: מה יעשו שבילים וגדודים של פקידים ומנהלים (שגם ככה מיותרים) ביום שהכל יהיה טכנולוגיה?

אנונימי/ת
25.01.2022, 07:37

סוף סוף הטבלט הגיע לאיכילוב. נראה כמה זמן יקח עד שיגנב או יפול ישבר ויתקלקל ואז יחזרו למחשב נייח על עגלה או מחובר לשולחן

כל הכבוד על המהלך החשוב